torsdag 19. juli 2007

tusen takk for mange gode forslag. jeg har gjort alt som dere har hjalp meg å huske. en spesiell takk til Julie. men desverre ikke noen Truls hjemme ennå. så jeg er lit trist om dagen. men jeg prøver å kose meg med gode minner fra jeg var på øyer. dette er fra Ildsetra. et utrolig flott sted oppe på toppen av Hafjell bakkene.
jeg måtte bare ta bilde av øl kranen. syns den var sååååå... flott. selv så drikker jeg ikke.

dette er inne i stua på setra. jeg tror det er x mannen til wenke Myhre som har bygd det. mener han heter Arthur


basenget på sentre jeg bodde på var defekt var grunnden til at vi var der var at vi hadde baseng trening. det var utrolig flott men også litt kaldt når vi kom på land. +10 grader hvis vi var heldige



4 kommentarer:

FO - 2 sa...

Enda flere fine bilder. Og for ett flott inngangsparti!
Skjønner at man kunne kose seg der ja. :)
Håper at Truls snart kommer hjem til dere. Krysser fingrene.
Skjønner at savnet er stort.

ChatrinesLiving sa...

Håper dere finner lille pusen, og at jeg ser gode nyheter når jeg kommer tilbake fra ferie!

Anonym sa...

Trist at pusen er borte,håper den kommer hjem snart, det er så trist å savne noen, om det er mennesker eller dyr. Flotte bilder fra Hafjell, snart har jeg det slik i fjellet bak huset mitt......her bygges det ut i stort tempo.....Hyggelig å høre fra deg igjen,håper du har det bra!

JULIEK sa...

Hvordan går det? Har dere funnet katten ?