søndag 15. juli 2007

snufs snufs......... her i huset er det sorg om dagen. den vakre truls har ikke vært hjemme på 5 dager. det er mange dager for oss som er vant til å ha han løpende rundt oss hele dagen.

vi har laget mange plakater som vi skal sette opp rundt hele bygda. skal ringe avisen å sette inn annonse i morgen.

den som har det tøffest her i huset er den sterke gode mannen min. bare vi snakker om Truls er han blank i øyekroken. er det noen fler som har ideer om hva vi kan gjøre for å finne han. så skriv ned.

10 kommentarer:

helen ღ sa...

Så hyggelig at du fant veien innom hundebloggen min. Jeg håper Truls kommer tilbake! En av våre tre katter var borte i hele 9 dager og jeg trodde aldri jeg kom til å se han igjen. Gjett om vi var glade da han dukket opp igjen tidlig en morgen.
Bloggen din var så koselig, jeg kommer innom igjen her jeg.
Jeg har to blogger og det kan jo kanskje være litt forvirrende:
http://handlewithlove.blogspot.com
http://dogsmostly.blogspot.com

min sin lille tue sa...

Uffda, håper dere finner igjen Truls. Jeg vet hvordan jeg hadde følt meg hvis hunden min hadde vært borte. Man blir så glad i dyr.
Har ingen andre gode forslag enn de du nevner heller. Lykke til.

ChatrinesLiving sa...

Håper dere finner Truls igjen, det er jo ikke noe gøy når dyrene blir borte, Lykke til i letingen!

karu sa...

tusen takk for hilsene. det er godt å få litt støtte når mann er ute å leter. håper bare all leting får en glad og kosete slutt

FO - 2 sa...

Uff da. Trist.
Håper inderlig at han snart dukker opp igjen!
Klem - Ida.

JULIEK sa...

Hei vennen min. Uff så leit at han er borte. Jeg vet jo selv hvordan det er, jeg blir gal av engstelse. Iblant er det slik at kattene kan ta en tur på sommeren. Jeg håper virkelig at han kommer tilbake igjen.
Det er riktig av dere å henge opp plakater og å sette inn annonse i avisa. Ring også de nærmeste dyreorganisasjonene (dyrebeskyttelse eller andre) dere har og si fra at han er savnet. Ofte ringer folk dit om de finner en katt. Politiet kan også få beskjed. Ellers finnes det noe som heter nettkatten.no der du kan registerere at han er borte eller se om han er funnet.
Er han kastrert og øremerket eller?
Si gjerne fra til meg om du trenger mere hjelp, er jo ganske så vant med slike ting.
Jeg bruker også å gå rundt i nærmiljøet og snakke med folk. Iblant kan jo kattene ha blitt stengt inne i en garage eller kjeller, så jeg ber folk titte etter.
Håper virkelig han bare har tatt seg en lang tur. Må få høre hvordan det går. Klem

Anonym sa...

Kanskje Truls har tatt seg en liten ferietur... Her selv en liten hjemmekjær pusi, som var borte i 4 dager i strekk i fjor sommer. Men hun kom tilbake, og hun har på det lengste vært borte ei natt.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer, og må si at det er flott at det går bra med deg.
Sommerklem fra nord.

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei på deg.
Så kjekt at du fant veien til bloggen min.
Trist å lese at katten din er borte, og eg håper inderleg at han kjem snart igjen.
Det hender dei tek seg ein lang tur avogtil, men det er like fælt kvar gong.
Ha ein fin dag:o)

Anonym sa...

det er vel å kjøre turer rundt i området og litt vekk fra huset og lete. Jeg vet ikke annet? Sett opp bilder på litt fjernere steder også. katter har jo sin leie tendens til å stikke avgårde, håper det går bra og at han dukker op snart!!!

Lille Trille sa...

Hei og takk for koselig besøk på bloggen min :-)
Er alltid så trist når katten forsvinner. Gamlepusen vår kunne rett som det var ta seg en tur, og var faktisk borte over to uker...men han dukket alltid opp igjen (som om ingenting var hendt). Disse hannkattene er jo litt streifere, selv om de er kastrert.
Håper og tror deres Truls kommer hjem :-)
Klem fra Lille Trille