søndag 22. juli 2007

det blir masse bilder fra mange av turene mine.
her er tur gjengen min. desverre orket de fleste bare 1-2 turer i uka så jeg måtte gå mye alene. men når vi var sammen koste vi oss masse i sammen. det blir dobbelt så koselig hvis vi er flere.

er det ikke vakkert. dette der opp over i gubransdalen. men ikke spør om hvor.


men dette er mellom Øyer å Tretten. her står jeg på et stup og nyter utsikten.
Truls er blitt sett ca 3 km fra her jeg bor. så nå pendler jeg masse og leter masse.



9 kommentarer:

Sigurd Olav Silset sa...

Fantastisk vakkert i området der. Vi bruker å ha en tur dit hvert år, neste år tror jeg vi skal leie en hytte i hafjell området, så vi får gått oss noen turer. Håper dere finner igjen Truls, trist når kjæledyr blir borte. Hankatten vår pleier ofte å være borte i lengre perioder, men har kommer alltid tilbake:) Vi får håpe at Truls bare ute på vift:)

Ellie sa...

Så fine bilder! Var selv på tur gjennom Gudbrandsdalen for en uke siden. Et flott område! Håper virkelig Truls dukker opp snart. Bra å høre at han er observert, iallefall!

FO - 2 sa...

Ett flott landskap.
Tipper at turene der var fine.
Både sammen med de andre og alene.
Krysser fortsatt fingrene for Truls!
Bra at han er observert, som Ellie skriver.

Anonym sa...

Så flotte bilder av en vakker natur...
Dette er bare en dal vi for det meste kjører igjennom... fra trøndelag til østlandet... og da prater vi bestandig på at neste gang da skal vi stoppe da... men det har vært mange neste ganger...he,he...

Ha en flott sommerdag...

Solstad sa...

Nydelig landskap!
Håper dere finner igjen Truls....lykke til :) Klem.

Anonym sa...

Så spreke dere er! Og for en utsikt! Håper dere finner Truls igjen. Da jeg var lita hadde vi en katt som ble borte for oss. Etter et helt år kom han tilbake igjen. Da sto han utenfor døra og ville inn. Da vi åpnet for ham gikk han rett bort dit matskåla hans pleide å stå!
Krysser fingrene for at Truls kommer tilbake også.

Hulda sa...

Så fine turer du har hatt. Det er jo så fint å være ute i skog og mark. :)

ChatrinesLiving sa...

Stikker en tur innom fra spania:) Her er det deilig, men det ser virkelig deilig ut der du har vaert ogsaa:) haaper virkelig du finner igjen katten din! Ha en flott dag :)

elin1976 sa...

For et nydelig område du har som tursted. Det er herrlig å ut å gå turer. Vi går laaaaaang tur hver kveld. Jeg hver morgen med hunden. Vi har marken rett ut døren. Ha en fin kveld :O)