lørdag 14. juli 2007

jeg var en av de som var med på å holde stiene godt oppe. det var ikke en dag jegvar ute å gikk en lengre tur. men om kvelden pleide jeg å bare gå en liten tur opp til utsikten

det er et utrolig deilig tereng å gå i der oppe. masse å se på. så masse deilige stier som bare sneilet seg bortover.

her sitter jeg på utsikten å koser meg. er det ikke vakert? det dere ser er øyer sentrum og rett over elva har vi hunderfossen.


dessverre var det så trolig mye mygg noen ganger på utsikten at vi måtte bare forte oss hjem igjen. den 14 juni var det snø som dalte ned. da var det dårlig med små kryp å se. men da var vi som var spesielt interessert i å gå tur som var ute. men for en delig luft det var der oppe. endelig fikk jeg puste helt ned i maven. bare det var en nytelse.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei :) jeg ønsker deg en riktig god sommer også!
Ja det er deilig å gå turer ute i skogen, opp på fjellet, ute ved sjøen - egentlig samme hvor bare det er ute i det frie. Man kjenner lufta endrer seg og det blir mer "åpent" i brystkassa. Det er deilig det :)

I dag er det endelig litt sol igjen hos oss og jeg tipper vi skal ut å få oss litt mosjon snart, tur - mat og opplevelser :)

Ha en fin dag!

ChatrinesLiving sa...

Tusen takk for hilsen:) Ser nydelig ut der du har vært, skjønner godt at du har holdt stiene åpne:) Masse flotte bilder! Min lille "dronning" Chablis er nydelig ja. Om du vil besøke hennes side er du hjertelig velkommen til det:) Hennes side er: http://www.freewebs.com/chablis-/

Ønsker deg en kjempeflott dag:)