torsdag 26. juli 2007


NÅ er det sorg i huset. i dag fikk vi vite hva som har skjedd med Truls. Han har vert ute på tur og ville krysse veien. dessverre kom det en bil . han ble veldig hardt skadet. heldigvis var hun som var så uheldig glad i dyr å kjørte Truls rett til veterinæren. der de satte slutt sprøyten med en gang så han slapp og ha det vondt. selv om jeg og Karsten sliter i dag og jeg kommer til å slite når jeg skal fortelle unga det. er det godt å vite at han slapp fort uten å måtte lide alt for lenge.
men takk til alle dere som sendte meg varme tanker .

4 kommentarer:

FO - 2 sa...

Trist!
Sender deg enda flere varme tanker.
Både dere og ungene får være til trøst for hverandre.
Bra at den damen fulgte opp og hjalp Truls, så han slapp å lide for mye.
Det er alltid trist når man mister ett kjæledyr.
Man blir sterkt knyttet til dem.
Håper dere har mange fine bilder av Truls, så dere kan minnes han.
Også gode minner da.
Klem fra Ida.

Hulda sa...

Så trist at dere mista katten deres. Huff, man blir jo så glad i dem. Har to små hunder selv. Gruer meg til den siste dagen kommer.

JULIEK sa...

Uff så leit det var. Det er så fryktelig å miste dyrene sine. Samtidig er jeg glad for at dere fikk vite hva som er skjedd og veldig bra at man vet at han ble tatt vare på og fikk slippe fort. Det hjelper nok i sorgen. Klem til dere fra meg.

Små Gleder sa...

Uff, så trist! Godt at Truls slapp å lide så lenge, men det er fælt å miste et kjæledyr en er nært knyttet til.
Sender dere mange varme tanker!
Klem fra M.