mandag 30. juli 2007

ja her sitter jeg og er veldig sliten å støl. har vært å jobba på blues festivalen i Drøbak. tok med meg gubben og unga også. det ble litt for mye på meg. 35 timer på en helg er alt for mye for en som ikke er i form. men for en fest det ble. har aldri sett på maken. det var utrolig moro å vært med på. grunden til at vi jobbet der er at det er en
god venn av oss som er høvding der. så takk Petter for at vi fikk være med. vi kommer neste år også. men når mann er sliten er det godt å se på noen vakre blomster fra naturen. syns ikke det er så lett å ta bilder av blomster. men å bare sitte å se på disse bildene er vakkert. de er tatt på øyer.

så en liten bukett til alle koselige som sender meg hilsener når jeg var leimeg pga Truls.


9 kommentarer:

JULIEK sa...

Nydelige blomster. Nå kan man virkelig bare kose seg i alle fargene man har rundt seg. Sikkert artig med helgen også selv om du ble veldig sliten. Hørtes litt mye ut det ja. Håper du nå får vilt deg skikkelig ut. Klem : )

Anonym sa...

Moro å høre at du har samme blomst som meg, og vet du, kom tilfeldig over bilde av den i et ukeblad og det er en valmue som oppfører seg akkurat slik du sier......så til neste år blir det mange fler,gleder meg! Koselig å høre at du har hatt ei flott helg!

Solstad sa...

Huff så leit å lese om Truls....men heldigvis slapp han å lide så mye.
Blomster ja, det er medisin for sjelen! Nydelig! Den helgen din hørtes kjekk ut.. om enn slitsom, Hvil deg godt nå og nyt naturen :)

elin1976 sa...

Det høres kjempemye ut tom. for et turbotryne som meg! men tenk for en opplevelse da! Ha en fin tirsdag, Klem fra Elin:O)

FO - 2 sa...

Tusen takk for en frodig og nydelig bukett! :)
Bra at du har kost deg. Til tross for at det var slitsomt. Det første veier nok opp, tenker jeg. :)
Ha en fin dag! :)

Anonym sa...

Så trist det var med Truls... Dere savner han sikkert alle sammen masse...
Koselig med bluesfestival, hærlig musikk og sikkert en utrolig flott stemning - tidligere har vi brukt å få med oss en blueshelg i året, men de siste årene har de forandret musikk - blues trakk ikke så masse folk sa de...!!! hmm...
Nydelige blomster...

Ha en flott dag...

min sin lille tue sa...

Uff så trist å lese om pusen da. Man blir så glad i dyr.
Er enig i det med å se på blomster, jeg blir aldri lei. Nå venter jeg på at knoppene i kjerra mi skal sprette ut.
Ha en fin kveld.

Små Gleder sa...

Festivalen hørtes både morsom og slitsom ut. Håper du får hvilt ut nå etterpå :-)
Nydelige blomster!

karu sa...

julie k: det ble litt for mye. nå er det 3 dag med feber. men så morro det var.

helgrim: ja den blomsten er flott. kaller det kål blomsten min. den ser jo sånn ut før den blomstrer.

solstad: ja det var noen grusomme dager. men nå er det bare gode minner, selv om det kommer en tåre i ny og ne.

elin1976: ja det var et liv jeg aldri har sett maken til. må oppleves.

ida: ja er det dette som må til for å komme på topp så er det bare å ringe. jeg gjør det igjen

mita`s hjørne: du får komme til drøbak neste år. her er det fulle hus når det er blues helg. det hadde vært hyggelig.

min sin lille tue: ja jeg gleder meg til å se kjerra di i full blomst. det blir et vakkert skue.

malinken: hei så koselig at du tokk en tur innom bloggen min.