søndag 8. juli 2007

her er rommet mitt på sølvskottberget. det er rommet nede til venstre på bilde.
ca 40-50 meter unna husveggen skal det ha vært bjørn. godt jeg slapp å møte på den. det skal også ha vært bjørn der nå når jeg har vært der. binne med unge

dette er foran på bygget. det er utrolig fint der oppe.


forand huset pleide vi å sitte den første tiden. vi var en flott gjeng som koste oss masse sammen. er ikke helt klar for å skrive så masse ennå. men jeg har hatt det kjempe fint der oppe. masse turer og masse nye venner. var utrolig heldig med pleier og trenere. skal også opp igjen nå yil høsten for at ikke ting skal gå galt med meg. men jeg har blitt mye bedre. men jeg må ta det pent skjenner jeg. trodde jeg var super kvinnen når jeg kom hjem. der bommet jeg. men jeg taklet det godt. takker for alle hilsner og pene ord mens jeg var borte. dere skal få se fler bilder og jeg skal skrive mer en annen dag.



2 kommentarer:

JULIEK sa...

Velkommen hjem. Ser ut som er fint og fredelig sted dette. Så godt at oppholdet var bra. Ja viktig å tenke på seg selv nå etterpå, man blir jo litt utladdet etter slike opphold også. Klem til deg : )

FO - 2 sa...

Kjekt at du likte deg.
Velkommen hjem.
Tipper gjensynsgleden var stor i hjemmet. :)
Ta vare på deg selv vel hjemme igjen.