mandag 9. juli 2007

jeg vil ha dere med på en utrolig tur ti sirlabøl. dette tror jeg er kansje en av de kapellene i Norge som har en helt spesiell ro og sjel.
dette er preste boligen. her bor det ei dame på 93 år som er utrolig sprek. hun gravde opp å plantet i vei og løp hit og dit. hun hadde en utrolig historie om alt hun hadde på eidomen sin.

dette er kårboligen. glemte å ta bilder før jeg dro hjem. da var det er maleri av blomster rundt hele tunet.


så kommer kapellet. er det ikke lite å vakert. det er plass til 12-14 mesker inne. og vær 14dag er det katolsk guds tjeneste. jeg var med på det. det var ganske spesielt for meg.



vi som var innlagt på sølvskottberget var så heldig at vi kunne gå hit vær dag. det sto oppe 24 timer i døgnet for oss. tenk å være så heldig å oppleve noe så flott




5 kommentarer:

JULIEK sa...

Åååå så fantastisk det kapellet var. Her bare må man finne ro : )

min sin lille tue sa...

Der ser det kjempefint ut, og flotte bilder du har tatt. Håper det går bra med deg.

Anonym sa...

Velkommen hjem!
Her ser det fantastisk deilig ut.....vakre og rolige omgivelser.
Håper jordbær og god drikke hjalp på mannen ;) ..nå har vi fått regn.
Klem.

elin1976 sa...

Fantastiske bilder. Flott med slike turer. Godt å ha deg tilbake igjen. Håper du er bedre. Ta tiden til hjelp. Det var så koselig å oppdage at du hadde lagt igjen en kommentar på bloggen. Nå stikker jeg en uke hjem til sørlandet. Ha en fin dag og en fin uke. Masse klemmer fra Elin:O)

FO - 2 sa...

Ett flott sted.
Kapellet er nydelig! :)
Takk for omvisningen. :)