torsdag 28. juni 2007

Hei dere. Her er det utrolig deilig. tenk nå er det bare en uke så er jeg hjemme igjen. tiden har flyd og jeg har jobbet hart og lært masse og klarer å bruke det jeg lærer. men det er først når jeg kommer hjem ting virkelig viser om jeg har fått gode resultat. er på lange turer hver dag. å det er så deilig. skule ønske jeg kunne delt det med gubben. men han ser at ting skjer og han nyter det sammen med meg. han er en utrolig mann. det er nesten så jeg har lyst ti å stå oppe her å rope så han hører det at jeg ELSKER DEG GUTTEN MIN. men han vet at jeg er så utrolig glad i han. å han støtter meg så utrolig mye. å det er deilig når mann sliter litt. men jeg håper han og jeg er flinke når jeg kommer hjem til å leke, nyte og ting i sammen.
kansje en liten utfordring gå ut å lek å del det med de dere er glad i. da blir det dobbel glede.

3 kommentarer:

FO - 2 sa...

Fint å se at du har det bra. :)
Tiden flyr...
Kjekt at du trives.
Og med den fine kjærlighetsæerklæringen til din mann, så tipper jeg at gjensynsgleden blir stor.
Jeg har lekt ute med ungene mine i kveld. Har spilt badmington og ledd masse. Deilig.
Kos deg den siste uka. :)

Solstad sa...

Så kjekt at du trives og har det bra!! Kos deg og nyt de siste dagene og jeg er sikker på at du får det kjempebra når du kjem heim til din kjære! Klem

JULIEK sa...

Så deilig for deg at du snart er hjemme igjen, og godt at du synes oppholdet har vært verdifult. Jeg skal faktisk inn på modum nå i slutten av august og gleder meg veldig. Ha en fin uke så ser vi deg snart igjen. Klem : )