søndag 3. juni 2007

dette er mannen i mitt liv som du ser har vi det utrolig moro sammen. alle må jo ha vernebriller når mann kjører traktor. han er nesten by gutt så ha han unnskylt. ha ha ....det meste som vi gjør i sammen går på humor og masse masse kos. vi er nemlig utrolig kose syke. alle sier det går over. men det har det ikke her.



jeg har dessverre ikke tatt dette bilde selv. men syns det er utrolig stilig. jeg bor ca 5 min lengre unna. tenk så nærme Oslo og jeg er ei bonde tuppe som jeg kaller meg. nei nå roper gubben på natta nuss så dere får sove godt, og kos dere i morgen med sol og familie eller venner.

4 kommentarer:

JULIEK sa...

Så godt at dere har det så bra sammen. Det betyr så mye : )

FO - 2 sa...

Kjempefint å se at dere koser dere og har det bra sammen, ja. (:
Fortsett med det.
Ha en herlig søndag. (:

På min gatan i stan sa...

Vilken härlig bild!!! :-)

Ha en fin kväll!

Kram Martina

Ellie sa...

Så fint med godt samhold i familien! Ønsker deg en god uke!