mandag 4. juni 2007

så er sommeren kommet hjem til meg. er VELDIG stressa i dag. skulle egentlig reise den 19 juni , men de ringte å lurte på om jeg kunne komme til torsdag. Og det er bare å hoppe i det. jeg vet ikke hva jeg skal , så det føles nesten som å hoppe kolden.
i fjor kom vi over dette redet på hytta. og jeg tror alle klarte seg.
Lille Tomas gutten min koser seg i kvelds sola før han tusler inn for kvelden for å sove. han ligger i armkroken min om natten.

dette er det nærmeste dere kommer meg. jeg er veldig glad i vann. fra jeg var liten har jeg bod i vannet. så med dette maga plasket ønsker jeg dere en kjempe fin sommer.
selv om jeg ikke er inne å skriver er dere velkommen til å skrive en hilsen. trenger noe støtte om dagen. og det er koselig å høre hvordan det går med dere hvis jeg får ta en titt på nettet når jeg er der. hvis ikke sees vi om 4-6 uker. snufs snufs........syns dette er fryktelig trist. men jeg skal prøve å glede meg til å reise


3 kommentarer:

FO - 2 sa...

Stilig mageplask bilde.

Tenk at oppholdet ditt hjemmefra og det som det medfører blir som ett "perfekt stup".
Det kommer til å bli bra og du får sikkert stort utbytte av det.

Lykke til og god sommer! (:

Klem fra Ida

min sin lille tue sa...

Hei hei. Bra mageplask:)Vet ikke hva slags behangling du skal på, men lykke til i alle fall.

Solstad sa...

Ønsker deg lykke til i behandlingen!! ...er en del plager selv så jeg kan tenke meg hvordan du har det.
Take care :) Vi blogges snart.
Stor klem fra meg.