fredag 1. juni 2007

Hei å tusen takk for alle hilsener. Har vært på en annen planet noen dager. Har fått plass på sølvskofttberget den 19 juni. Plutselig gikk alt så fort her. Har styra rundt for å ting på plass. Det er jo så mye som skjer og skal skje nå i mai/ juni med barn og skole. Men nå ser det ut som jeg har fått laget en fin time plan for gubbe og barn. :0) De skal jo kose seg når mor er på tur. Jeg har vel ikke helt fortalt hvorfor jeg slal dra. Jeg skal opp å slappe av litt. har sosial angst for det som er trykt og godt. Syns det høres helt på tryne ut men sånn er det. Og være på tur alene der jeg ikke kjenner noen gjør at jeg klarer å kose meg. Men kommer det noen på besøk eller sier hei når jeg er i butikken får jeg ikke puste å blir stresset. Derfor er jeg blitt veldig flink til å kjøre lange turer for å handle eller gå tur. Men håpet mitt er å komme til bake i jobb til høsten.
i går var jeg ute å handlet litt til meg og huset. er det ikke søte lysestaker? ønsker dere alle en god helg


11 kommentarer:

FO - 2 sa...

Skjønner at det er slitsomt å leve med en slik angst.
Håper at oppholdet vil gjøre deg godt! (:
Nydelige lysestaker du har snopa deg, ja. Og rosene var vakre.
Ønsker deg ei god helg. (:

min sin lille tue sa...

Hei. Håper du får slappet av, ikke greit med angst nei. Veldig fine de lysestakene ja, og fine blomster også. Ha ei fin helg:)

Solstad sa...

Så trist å høre at du sliter med angst....det er ikke greit vet jeg :(
Håper du får slappet godt av og kos deg masse der oppe :)
Koslige ting du har kjøpt!
Stor klem fra meg.

Anonym sa...

En liten solskinnshilsen fra nord-norge med ønske om ei riktig god helg!

Anonym sa...

Tenker på deg etter at du dukket opp i bloggverdenen min. Håper det går bra med deg, trist å ha det som du har det nå, og slitsomt.
Og da er det jo kjekt å kunne unne seg noe pent man har lyst på. Nydelige lysestaker du har kjøpt.
Sender en varm og sommerlig hilsen fra meg.

Anonym sa...

Nydelig rosebukett.
Flott blogg du har.
God helg.

Anonym sa...

Sender en varm solskinnsklem fra nord, sørover til deg! Håper du får ei fin helg!

Anonym sa...

Nå har jeg fått solstikk, var innom i mårrest og...........men to hilsner er bedre enn ingen, hihi!!!!!

JULIEK sa...

Det er ikke lett å ha det slik du har det. Håper virkelig du får hjelp dit du skal. En stor klem sender jeg deg : )

karu sa...

det går bra jeg må bare lere at alt går ikke helt på skinner. men jeg liker ikke å snakke så mye om det. vil heller kose meg med dere og lære masse eller får ideer av ting dere viser. det gleder meg masse om dagen. men jeg får ikke gjort alt jeg vil. sliter litt med å male huset på et ben. men tusen takk for at dere sender meg masse deilige tanker. dere varmer meg masse. klem

Hulda sa...

Håper det går fint for deg under oppholdet du skal på. Lykke til! Fine blomster du har på bordet.