fredag 7. september 2007

så går det mot mørkere tider. Dette bildet tok jeg ca kl 21,45 den 6 juli
dette tok jeg 6 august ca kl 21,00


å så er dette tatt i går ca 19,30. ja det går veldig mot høst. var en tur ute i hagen å tittet, å det synes at ting går i dvale. det er en deilig tid det også. begynt å fyrre i ovnen. huset er fylt mrdstearinlys. det er koselig. ønsker alle en deilig helg. har dessverre ikke vært en aktiv blogger på en stund. men jeg håper jeg snart får roet meg ned å kost meg om kvelden forand dataen.

15 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

ja, høsten er her, koselig det:) Masse levende lys inne! Artig med bildene du har tatt:) blir definitivt mørkere tidlig nå.
Ønsker deg en flott helg!
Klem:)

Marie sa...

Javisst er det haust! Kvar årstid har sin sjarm. Me har iallefall variasjon og endring gjennom året. Det at det er korte dagar om vinteren gjer at me set spesielt pris på lange lyse sommardagar.

God helg :o)

GundaM sa...

Innom for å ønske deg og kattene ei riktig god helg ;-)
Syns høsten er starten på nytt år jeg da!
Klem fra Gunda

FO - 2 sa...

Ønsker deg ei god helg. :)
Med levende lys og innekos.
Klem.

Anonym sa...

Ja høsten kan også være en fin tid, helt enig. God helg :)

Anonym sa...

Jo, det er merkbart at høsten er her ja... trærne har begynt å få gule blader og blomstene visner... Det var jo smart å ta bilder, slik du har gjort - en ser jo årstidene godt...

Ha en koselig søndagskveld...

Mia sa...

Så flott å se bildene dine og hvordan lyset har forandret seg. For det er vel ikke tvil om at høsten er her, selv om den siste uken har vært nydelig her hos meg. Jeg er så glad i slik høstvær som vi har hatt i det siste, med blå klar himmel, men alikevel med en viss skarphet i luften.

Solstad sa...

Høsten har nok kommet på riktig nå ja. Det er så koselig å tenne masse lys inne om kveldene :)
Jeg har tagget deg, sjekk bloggen min.

Heidi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Heidi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Heidi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gunhild sa...

Vet ikke om du har gitt opp bloggen, men titter innom for å ønske deg god jul! Har nemlig tenkt å sende en hilsen til alle som har lagt igjen kommentar hos meg i år.

FO - 2 sa...

Er innom for å ønske deg ett riktig godt nytt år. :)
God og varm klem.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Flores Online, I hope you enjoy. The address is http://flores-on-line.blogspot.com. A hug.