tirsdag 4. september 2007

Nå er det lenge siden jeg har vært på bloggen min. Tusen takk for fine hilsner. Han Ludvig er ikke vanskelig å lage. det er rett opp og ned strikking. og luen må hekle`s. å jeg klarte det selv om jeg ikke kan hekle. Hvis noen er interessert kan jeg legge den ut. det er ikke den samme som Rauma har laget. synes denne er finere. (Dette var litt skryt)
Men må skryte litt til. Jeg skal starte å jobbe neste uke. å jeg gleder meg. Men jeg skal ikke tilbake til den gamle jobben. Det blir for tøft for meg. Det var der jeg ble syk, å minnene sitter hardt. Så i går var jeg å pratet med noen av de jeg jobbet sammen med å sa takk for samarbeidet. Desverre er det ei til som har fått det samme som meg. så jeg skal prøve å hjelpe hun hvis hun ser hun trenger råd.
I november skal jeg også tilbake til Sølvskotberget å være der i 3 uker. det gleder jeg meg til. ( her har vi ei som er høy i hatten. ) ha ha ha... men nå får jeg gå å kose meg med frøkna mi. Hun kom hjem nå ,å gutta er ute. så nå er det jente kveld.

4 kommentarer:

GundaM sa...

Lykke til med jobbinga!Liker bildet ditt,sterkt.Er glad i løvetanna sjøl!

FO - 2 sa...

En sterk løvetann! :)
Ønsker deg lykke til i og med ny jobb.
Det er bra at du gleder deg til å reise igjen i november.
En styrke det.
Varm klem fra Ida, med ønsker om en god dag til deg.

Anonym sa...

Er innom for å ønske deg ei riktig god helg, og lykke til med jobbinga...

min sin lille tue sa...

Hei hei:)
Lykke til med ny jobb, det fikser du nok bra:) Av og til er det bra med litt forandring.
Har vært og titta på rakett-strikkinga di igjen, og syns det er veldig fint. Har du en enkel forklaring på hvordan du gjør det?
Jeg får så lyst til å prøve:)
Ha en fin kveld.