søndag 5. august 2007

syns denne gården var så herlig. hjem og fjøs i samme hus. er nok ikke mange sånne hus igjen her i landet. synd det var på vei til å dette sammen. kan nok hende dette var siste sommer.
ble litt bonderomantisk på turen . hva jeg mener med det? jeg har så sans for Astrid Lindgren sine historier. synes dette steddet minnet meg om Junibakken eller Katthult. dessverre fikk jeg ikke med unga som løp å lekte der nede. skulle nok også hatt lyd.

her er en som er hammel å sliten en. er stykkt redd den har måtte stå ute i vinter. men den sto der så fint med blomster rundt det hele. ha fortsatt en deilig dag.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte stemningsfulle bilder...

Ha en flott søndag...

FO - 2 sa...

Fikk litt "Junibakken" følelse av bildet i midten ja.
Fine bilder.
Fin søndag til deg og dine.
Klem fra Ida.

Anonym sa...

Flotte bilder du har! Ha en trivelig søndag!

Anonym sa...

Så fine bilder du viser i dag! Skikkelig Katthult-stemning i det bildet i midten ja. Synes jeg ser for meg Emil leke i tunet der.

Anonym sa...

Sommer og bonderomantikk, ja det så koselig ut .

karu sa...

mita`s hjørne: ja de er det.

ida: manglet nesten Adde og lukas.

heigrim: jeg koste meg selv om jeg har fått kraftig bronkitt. og mistet stemmen. så gubben kose seg i stillheten.;0)

timotei: det skulle nok ha vært en Emil der

helen: som d kansje har sett er jeg utrolig svak or det som er veldig norsk. å spesielt bonderomantikk. det er så utrolig vakkert.