søndag 26. august 2007

Tenkte dere må hilse på en god venn av meg. Ludvig er nå blitt en sønn i familien. Jeg lagde han da jeg var på Øyer. Som mange gråt jeg da han ble født (ferdig) det er noe med den luringen som har rørt hjertet mitt i mange år. Noen ganger er ting veldig farlig. Eller som Ludvig ville si " æ fali "
Det er mange som har lyst på han så jeg er nå i gang med Ludvig den 2. Har tenkt å lage han Solan en gang men vet ikke når. Har fått litt mange prosjekter på en gang.
Det er flere som lurer på om det er vanskelig strikle sjal. Det er utrolig enkelt. Jeg kan ikke hekle men lærte det på 5 min. Skal en gang prøve å skrive hvordan jeg gjør det på en enkel måte.

PS: han Ludvig har lakris og avis i sekken og ligger innerst når han sover.

7 kommentarer:

Marie sa...

Har sansen for Ludvig, kjenner meg litt igjen i han...av og til.
Håpar at du har det litt betre nå. Ikkje lett når livet buttar imot.
Eg hadde det vanskeleg då eg gjekk på barneskulen i fleire år, så eg veit litt om å ha det tungt...
Eg har det bra i dag...
Ønskjer deg alt godt framover.
Ein liten bloggklem frå Marie

JULIEK sa...

Åååå han Ludvig var ju helt herlig. Så flink du er, har du virkelig laga han selv. Føler meg litt Ludvig iblant jeg også : )

FO - 2 sa...

Ludvig er sjarmerende.
Du kan være en stolt "mor"! :)
Det er godt at han har Solan og herren i huset rundt seg.
Det er jo slik at man utfyller hverandre på så mange måter i livet. Man trenger hverandre.
Ønsker deg en fin start på en ny uke.
Klem fra Ida.

Anonym sa...

Næ æ, for en koselig fyr da... å så forsiktig...
Har jo sett Flåklypa mange ganger, og Ludvig er jo bare så skjønn da...

He en flott kveld...

min sin lille tue sa...

Ja, han Ludvig er en kul kar. Jeg er fan av Flåklypafilmen jeg:)
Den striklinga så veldig spennende ut, så flott det ble. Det fikk jeg lyst til å prøve, så gleder meg til å se om det kommer en oppskrift:)
Ha en fin kveld.

Anonym sa...

Å den Ludivg'en din jo bære skjønn.
Og sjalet ser ut som det blir knallfint, og det ser ut som en spennende måte å strikke/hekle på. Kanskje jeg må prøve meg på det.
Håper det går bra med deg, har tenkt på deg i sommer.
Ønsker deg en superfin helg.
Klæm fra nord

Solstad sa...

Næmenn så utrolig flott han var da,en herlig fyr!!!
Du er kjempeflink som har laget den, ser veldig vanskelig ut...er det det ???
Klemz