onsdag 8. august 2007

noen ganger når jeg er ute på tur er det som livet har små temaer jeg blir opptatt av der og da. akkurat som det bare setter seg fast i hodet mitt at i dag skal vi kose oss med vann.
jo da vann er vakkert. der det danser ned over bekken eller elva. det ser jo ut som en lek. noen ganger skulle det kanskje vært moro å vert med på ferden der vannet danser å lager veier .

kanskje noen av dere ikke er så klar for vann men heller nyter det deilige været ute. mange sier nok endelig kom sommeren mens andre har hatt deilig sommer og sol. jeg må nok ta det rolig å ikke gjøre noe. har ligget i 10 dager med bronkitt, lungebetennelse og virus på stemmen. så her er det rolig for gubben. håper jeg kommer meg snart.


måtte bare ta med dette bilde. jeg skvatt da jeg tok det. plutselig så jeg skygen av et tre som ikke jeg hadde sett. jeg synes det var litt moro at plutselig stakk farm.



3 kommentarer:

min sin lille tue sa...

Flotte bilder. Naturen har mange fine temaer ja, det er fint å bare gå og se:)
Ha en fin kveld.

Anonym sa...

Flotte vannbilder...
Det jo så mange flotte motiver ute i naturen bare en har øynene med seg...

Ha en flott kveld...

FO - 2 sa...

Naturen har mye fint å by på ja.
Hver eneste dag.
God bedring til deg.
Klem fra Ida.