fredag 24. august 2007

jeg har fått meg ny hobby. det er nok ikke alle som har hørt om det før. det kalles strikkling eller rakett strikking. det du trenger er litt garn en heklenål og en kjempe stor strikkepinne. den største du finner så er det bare å sette i gang. jeg synes det er vanskelig å skrive hvordan jeg gjør det men jeg skal prøve å sette meg ned en dag å satt ord på det på en lett måte. kanskje noen har lyst til å lære.
dette sjalet er det Julie k som skal ha opp til seg på messa. får håpe det faller i smak der oppe. og at de får inn masse masse penger. håper alle som er innom bloggen min tar også en titt innom
http://dyrevennen.blogspot.com/ kanskje flere vil være med og hjelpe de stakkars dyrene.
ha en god helg

8 kommentarer:

FO - 2 sa...

En flott gevinst til en god sak.
Kos deg videre med håndarbeidet. :)

ChatrinesLiving sa...

Godt å se du er tilbake:) Flott med den der strikkinga! Jeg kan mye om strikking, men akkurat det der har jeg aldri prøvd..Men det ser veldig flott ut!
Ønsker deg en flott helg!
-Chatrine

JULIEK sa...

Ååååå så snill du er altså. Dette så jo kjempespennende ut. Er det like lett som strikking eller?
Sjalet ser kjempeflott ut. Blir perfekt å selge på messa dette. Takk også for at du reklamerer for dyrevenn bloggen.

Kjempeklem : = )

Anonym sa...

Du er snill da! ..dette ser veldig vanskelig ut, men lekkert!!
Kjekt å høre fra deg igjen, håper du har det bedre nå.
Stor klem fra meg

Anonym sa...

Koselig å prøve nytt håndarbeide og et pluss når det blir så lekkert! Ha ei trivelig helg!

Mia sa...

Den strikkemåten der så veldig artig, spennende og annerledes ut, men med et så flott resultat. Så koselig også at du gir bort sjalet til Julies gode formål. Jeg har også lovet bort noe selvlaget til samme formålet, og går med tanker om hva det skulle være (sikkert noe i patchwork, tenker jeg).

Anonym sa...

Oi... dette har jeg ikke hørt om eller sett...hmmm, det så jo kjempefint ut...

Ha en flott kveld...

Anonym sa...

Slike sjal er kjempefine, jeg har ett selv, har fått det i gave , men mitt er heklet tror jeg. Dette får de nok solgt på julemessen.