torsdag 23. august 2007

Hei alle sammen. Jeg er lille Thomas. Det er jeg som er sjefen tror jeg. Jeg vet at jeg er mammas kose gutt. Jeg elsker å ligge på fanget hennes og bli kost på magen . Bare noen nærmer seg magen min ruller jeg rundt og du har en jobb. Jeg må jo ha kos.
I senga til mamma har jeg fast plass. Jeg ligger i armkroken å maler og sikler så det renner. Dessverre er pappa mye større enn meg så da tar han plassen min. Sukk det er dårlig gjort det. Dessverre har jeg mistet stemmen. Dyrlegen mente det er fordi jeg har gått å ropt på Truls. Så jeg har fått beskjed om å ta det med ro. og når jeg tenker meg godt om betyr ikke vile MASSE KOS????
Men jeg håper jeg får stemmen snart igjen. Jeg kan nemlig si mamma. Og når jeg sier det blir mamma så glad.
Jeg vet jeg ser veldig stor og deilig ut. Tenk at det er flere som vil kjøpe meg. Men det vil ikke jeg å mamma. For jeg er nemlig mammas gutt. I det siste har jeg og mamma vært på mange koselige soppturer. Den ene gangen fant vi 5kg. Da var vi stolte da vi kom hjem. Det var bare kantarell. Nei nå får jeg gå å vile meg. He he mamma hvor er du?????????


4 kommentarer:

JULIEK sa...

Ha ha ha for en herlig gogutt da. Bare så skjønn : )

GundaM sa...

Fint du likte bloggen min da,kom gjerne igjen!Vi har jo felles interesse;KATT!
Hadde jeg hatt muligheten så hadde jeg tatt med meg alle hjemløse katter hjem,men d går jo bare ikke.
Og så innmari vondt d gjør når en mister en(las innlegget ditt lengre ned)Skulle gjerne ha kosa men go`gutten Thomas og jeg ja ;-) Skikkelig størrelse på den karen!
Ser du liker vann og...vann virker som healing på mange som sliter.
Vann er bra både å kikke på og drikke;-) Huff,nå virka jeg som en gullkornpoet....

Anonym sa...

Fint å se du er tilbake i bloggverdenen igjen. For en nydelig kosekatt dette var da.

FO - 2 sa...

Sjarmerende du Thomas.
Kos deg videre sammen med mamma. :)
God helg til alle der.